News and updates

• TerraBot 5.2 was finished for the time being. From the functions everything has also worked. Now we come to other problems, which must be fixed to guarantee a fast activation of the functions.

• Unfortunately, the bot takes too long to create channels or move clients in larger instances [Teamspeaks].
    • On smaller instances the bot works fine.

To fix this bug, we will change some processes in the background and add another option for larger Teamspeaks.

• deeMcee

Changed the title of the thread from “News and updates” to “News and updates (english)”.
  • Sebbo

Changed the title of the thread from “News and updates (english)” to “News and updates”.
  • SERVER IST WIEDER ONLINE!!!
    Grund für den Ausfall war

ich melde mich noch einmal wegen Ihres Servers.

Wir haben gerade eine Rückmeldung aus dem Rechenzentrum bekommen. Die Kollegen haben herausgefunden, dass das Netzteil defekt gewesen ist. Nach eine Tausch des Netzteils ist der Server wieder am Laufen.

-----------------------------------------------
    Zur Zeit ist leider TerraBot down.

Was der Grund ist und weshalb TerraBot down ist, konnte bisher noch nicht ermittelt werden. Das Rechenzentrum will sich dazum kümmern. Dennoch kann es bis zu 48 Stunden brauchen, bis eine Antwort vorliegt.

Tut mir leid.